De activiteiten commissie regelt en administreert de activiteiten. De taken van de commissie zijn:

  • Twee keer per jaar samenstellen van de agenda voor het komende half jaar. Dit in overleg met het bestuur.
  • Bespreken met de penningmeester wat de korting voor leden op de activiteiten
  • Contact met de manege over:
    • Minimaal en maximaal aantal deelnemers
    • De prijs
    • Annuleringsvoorwaarden
    • Betaalmethode 
    • Definitief aantal deelnemers (paar dagen voor de activiteit)
  • Administreren van de activiteiten:
    • In de agenda op de website, voor de communicatie naar de leden
    • In een excel bestand, voor de administratie van de betalingen
    • Versturen van de uitnodigingsbrief aan de deelnemers, ongeveer 1 week voor de activiteit
    • Regelen van een contactpersoon tijdens de activiteit. Deze contactpersoon houdt in de gaten dat op de dag van de activiteit alle deelnemers aanwezig zijn, verzamelt evt. de (financiële) bijdrage van de deelnemers en regelt de definitieve afrekening met de manege.

De activiteiten commissie bestaat uit Laura de Rochemont, Dineke Hoekstra en Jean Jacques Georges.